Schoolgids

In deze schoolgids informeren wij u hoe wij een goede school willen zijn voor de kinderen, wat we willen bereiken en op welke manier. Ook laten we zien wat de resultaten van onze inzet zijn en waarin wij ons onderscheiden van andere basisscholen. Tevens bevat deze schoolgids allerlei praktische informatie die belangrijk is voor de ouders.

Iedere ouder wil voor zijn kind een goede basisschool en het vinden van die ene school die goed bij je kind en bij je als ouder past is niet gemakkelijk. Waar moet je op letten en waar moet je rekening mee houden?

Daarom ontvangen wij u en uw kind graag voor een oriënterend gesprek en een rondleiding. Dan kunt u zelf ervaren wat voor een school CBS de Wegwijzer is.

In deze gids vindt u onder anderen informatie over het volgende:
• onze visie op het onderwijs
• de inhoud en organisatie van ons onderwijs
• de kwaliteit van het onderwijs
• opbrengsten en leerlingpopulatie
• het contact met de ouders

Mocht u na het lezen van deze gids vragen en/of suggesties hebben, dan horen wij dat graag.

schoolgids.pdf